Benim kızım da 23 aylık iki haftadır kreşe gidiyoruz, ilk hafta ben kendim görüyordum devamlı zaten, bu hafta arada atıyorlar ben merak ettiğim herşeyi soruyorum ilk günler olduğu için de biraz çok soruyorum kendiliğinden de foto atıyorlar şunu da doğru bulmuyorum sürekli ellerinde telefon çocukları darlamasınlar şimdilik ayarını tutturuyorlar gibi,katılıyorum size kreşe şimdilik güveniyorum içime sinen bir yer oldu ama insanın yavrusunu bırakması çok zor üç yaşına da gelse aynı şeyler yaşanacak Allah yardımcımız olsun merhametli insanlara denk gelelim 🙏