Kek Ama geleceği bilemiyoruz ki şuan elimizde şimdiki zaman var ve biz bunu en güzel şekilde birlikte geçirmeliyiz. Rızkı veren Allah zaten bundan sonrasında çalışacaksınız elbet birikim olur. Kesinlikle bir yaşını bekleyin. İlk dişi çıktığında, ilk mırıldandığında, ilk emeklemesinde, ilk adımında ve ilk anne deyişinde yanında olmak için..