Kek Ben 7 aylıkken tamamen başladım işe arada gidiyordum zaten pek zorlanmadık her şey onların iyiliği için ben çalıştığım zaman daha mutluyum eve döndüğümde ve hafta sonları onunla daha kaliteli zaman geçirebiliyorum ama imkan varsa yaşını bekleyin derim ben izin alamadım daha fazla 🥰