Merhabalar bugünkü posttan sonra bende açıyım dedim benim eşimde asker ve o da çalışmamı istiyor tüm iş arkadaşlarının eşleri çalışıyormuş şu kadar evlerine maaş giriyormuş onları hesaplıyor sürekli ve benimde çalışmamı istiyor. Hem bebişin geleceği için hemde rahat bir yaşam için. Haklı da zaten bende çalışmak istiyorum ama bebeğim şuan 3 aylık aileler bakıcak durumda değil bakıcı tutmam lazım o yüzden ne zaman bakıcıya teslim edebilirim 1 yaşı beklemeli miyim ücretleri nasıl oluyor bilgisi olan var mı