Kendi sancımla gittim hastaneye. Sonra serum taktılar ki suni sancı olduğunu biliyorum. Hatta dedim açılmam da sancım da var neden suni sancı verdiniz birşey diyemediler. Rabbim doğum sancısının acısını beyinden silermiş. Bir daha korkup doğurmaktan vazgeçilmesin diye. Acıyı tarif edemem ama zor da değil bence . Herşeyin normalse çatır çatır doğur derim. Yine hamile kalsam yine normal doğum yaparım 😊 bu arada bende çok korkmuştum ama 1.5 saatte doğurdum belki ondan bu kadar rahat konuşuyorum😊