esila87 benim ki şöyleydi. İlk kızım 10 saatlik suni sancıdan sonra doğdu, 2. Kızım 2 saat kendi sancımdan sonra doğdu. Hani doğumun son 10 dakikası sürekli sancı gelir dakika başı ya suni sancı da 10 saat boyunca o şekilde sancı çektim ben. Ve şunu söyleyim o kadar çok ağrım oldu ki doğduktan sonra kızımı kucağıma almak istemedim . Bu kadar acıyı bana yaşatan bir çocuğu kucağıma alamam dedim. Neyse ki Bu durum uzun sürmedi . Bir yarım saat falan sonra biraz kendime geldiğimde aldım kucağıma .