esila87 ben suni sancı aldım ilk 5 saat sancı falan hissetmedim nst de sancılarım zirvedeydi hemşireler gelip gidip senin şu an inliyor olman lazım diyodu ama ben ve eşim survivor izliyorduk😂 doktor geldi açılmaya baktı açılma ilerlememiş bu böyle olmayacak dedi suyumu patlattı suni sancıyı kökledi yarım saat sonra bana bi sancı geldi tarif edemiyorum yani o hissi😂 hani normalde sancı gelir gider gelir gider ya benimki geldi bi daha gitmedi yani toplamda 8 saat suni sancı aldım ama ilk 5 saat hiç bişey hissetmedim 3 saat sancı çektim ve açılmam 3 cm den öte gidemedi kızımın da hiç umrunda olmadı yeri rahattı ve olduğu yerden kıpırdamadı sonuç olarak sezaryen oldum😂