Btlrvyd benim oğlum bi haftadır yatıyor antibiyotik tedavisi veriyorlar ilk bi kaç gün cansız yatıyordu zaten nöbet geçirdi huzursuzdu ağlaması ateşi vardı nöbet geçirince hemen yoğun bakıma alındı kanında ve beyinde enfeksiyon çıktı iyiye gidiyor diyor doktorlar bugğn beyinden sıvı alacaklar aynı zamanda oğlum hidrosefali şant enfeksiyonu menenjit oldu erken teşhis önemli diyorlar inşallah oğlumda da evladınız da da hasar kalmamıştır