plakayerli 1ben1eymen ben burada avent kullanan birine doktorun lansinoh önerdiğini okudum ama tabii kesin bişey diyemem denemekten zarar gelmez
aydaberen 1ben1eymen evet s yavaş akışkan olan. Ben tüm biberonları kullandım en son lansınoh kullanmaya başladım. Daha önce hiç almıyordu lansınoh biberon kullanmaya başlayınca mememi vermeye başladım yavaş yavaş alıştı şimdi her ikisini de alıyor çok şükür
1ben1eymen aydaberen Bu sanırım. https://ty.gl/69h5lcst6 Sipariş verdim. Umarım bendede öyle olur. Teşekkür ederim 😊🙏
aydaberen 1ben1eymen kesinlikle öncelik moralinizi daima yüksek tutun. İlk bir kaç gün biberona alışsın sonra emsin veya emmesin memenizi vermeye çalışın o yavaşça kokunuzu almaya başladıkça memenizi de alacak
aydaberen 1ben1eymen yaklaşık iki hafta kadar oldu. Emme refleksi çok düşüktü çok şükür az önce de yazdığım gibi herşey rayına girmeye başladı. Kesinlikle anne memesine yakın olan tek biberon o
Ferisss Aynen bizde lansinoh kullanıyoruz ilk zamanlar sağdığım sütleri veriyorum günde bir öğün güzel bir biberon bence de beş emmeye devam ediyor hiç fark bile etmiyor biberondan memeye geçtiğini biberondan hemen sonra memeyide veriyorum unutmasın diye
plakayerli Mom081 yorumların geneline bakılırsa ben az veriyormuşum belki de o yüzden uykuya geçmede zorlanıyor artırmam lazım
Bebitom_3 plakayerli genel olarak okudum da her çocuğun farklı galiba bebeklere maşallah diyorum benim oğlum 50 günlük 80cc içiyor mama takviyesi yaptığımda 60 bitiremiyor ben mi az veriyorum ama yemiyorda anlamadım
Glcnbc plakayerli örnek olsun hesaplamada 3230 kilo bir bebek için 323*100=32300 32300/70=461,428 ml süt yapar kaç saatte bir veriyorsun örneğin 3 saatte bir olsun 8 öğün yapar günde 461,428/8=57,628 ml her öğün vermelisin
Glcnbc plakayerli bende çok bocalamıştım ilk haftalarda şükür aştık bu durumu you tube da var bu hesaplama
aydaberen Birannebirbebek7 benim bebeğimde yoğun bakımda yattı emme refleksi hem yoktu hem tutamıyordu şuan 1 aylık ne kadar zorlansakta tutmaya başladı. Kesinlikle vazgeçmeyin. Biberonu değiştirin biberon çok büyük etken
Birannebirbebek7 aydaberen bende çok uğraşıyorum bi süre enjektörle biraz karnını doyurup sürekli emzirmeye çalıştım bir kaç defa tuttu hatta 20 dk falan emdiği de oldu ama uyuyup uyanınca yine çığlık kıyamet memeyi istemedi sürekli deniyorum ama gücüm kalmıyor bazen siz nasıl yaptınız her yoku denedik biz aç bıraktık olmadı biraz enjektörle besleyip doyurmadan meme verdik olmadı sakinleştirmek için emzik verip meme denedik olmadı 🤦🏼♀️
aydaberen Birannebirbebek7 Yaşadığınız şeyleri o kadar iyi anlıyorum ki hem psikolojik olarak hemde beden olarak yıpratıyor insanı bu durum. Ama öncelikle gerçekten sabırlı olunması gerekiyor. Aç bırakıp memeyi vermek bir yöntem gibi gözüksede biz de işe yaramadı. Ben ilk biberonu değiştirdim her mama yada süt vereceğim zaman ilk 30 cc içirip mememi vermeye başladım dizinde söylediğiniz gibi ağlama krizleri çok yaşadık. Memeyi alamasada kokusunu hissetmeye başladı sütüm daha da arttı. Ve benim meme ucum olmadığından meme ucu çıkarıcı da aldım. Sürekli aç olsa da olmasa da verdim alana kadar bekledim ve çok şükür şimdi hem memeden besliyorum hem biberondan ve meme reddi yaşamıyorum. İnanıyorum ki sizin bebeğinizde memeyi alacaktır 🙏