plakayerli Bebeğim 15 günlük oldu ilk zamanlar 30 veriyordum şimdilerde 40-50 yapmaya başladım ama az mı yapıyorum? Bu arada önce biraz emziriyorum tam çekemediği için doymuyor doymadığı için sağdığım sütü ya da mamayı takviye yapıyorum.
Birannebirbebek7 plakayerli benim bebeğim de 22 günlük bir hafta yoğun bakımda yattı sonrasında biberona alıştığı için bende süt sağıp verdim sürekli ilk günler 50-60 cc alıyordu yavaş yavaş artırdım şu an 90-100 veriyorum kusmadıgı sürece sıkıntı yok bence fazla gelse kusardı az gelirse de çabuk acıkıp ağlar bence
Barkinalpinannesi plakayerli hangi marka mama kullanıyorsunuz mamaların arkasında haftasına göre kaç cc hazırlanması gerektiği yazıyor 🥰 ben o haftalarda 70-80 cc veriyordum 🥰
plakayerli Birannebirbebek7 memeye döndü mü peki ben de hem emzirip hem biberon verdiğim için korkutuyorlar memeni bırakır diye ama böyle de doymuyor mecburum
aydaberen plakayerli benim bebeğimde yoğun bakımda yattı 1 ay 9 günlük oldu şuan başında kesinlikle memeyi almıyordu biberon değiştirdim anne memesine en yakın olanı aldım şimdi hem mememi hem de biberonu alıyor meme reddi yaşamıyorum
Japon plakayerli bende doğduğu günden mama+meme ilerledim 25-30 günlük gibi mamayı azaltıp memeyi çoğalttım. 40 günlük gibi kendiliğinden bıraktı memeyi. Bence bu düşüncenin üstümne yoğunlaşma. O zaman hem kendin geriliyosun hem bebek. Sende bi sıkıntı olunca telaştan doğrusunu yapmayı unutuyosun. Rahat ol. Sürece bırak kendini. 🌸
1ben1eymen plakayerli Kesinlikle biberon vermemelisiniz. O kadar üzgün ve pişmanım ki. 2. Haftada aynı sizin gibi biberon verdim arada. Hem beni hem onu emdiği için sorun yok sandım. Yavaş yavaş bıraktı beni. Şuan 1 aylık ve asla emmiyor beni. Sağarak veriyorum mecburen. Ama çok moralim bozuk bu durumdan. Pes etmeden deniyorum kendimi vermeye ama maalesef…
plakayerli Barkinalpinannesi hipp kullanıyorum hımm ben biraz az veriyorum sanırım biraz da emzirdiğim için ona güveniyorum ama ne kadar kaç cc emiyor bilemiyorum tabii boşaltamıyor memeyi
aydaberen 1ben1eymen lansınoh s kullanıyorum. Benim bebeğim prematüre olarak doğdu. Yoğun bakımdan çıkınca mecburen sağarak vermek zorunda kaldım emme refleksi de yoktu şimdi 1 ay 9 günlüğüz memeyi gayet iyi alıyor ve biberon kullanmama rağmen meme reddi yaşamadık.
1ben1eymen plakayerli Bende lansinoh alsam tekrardan memeye döner mi acaba. Hep yöntem arıyorum bide onu mu denesem. Süt sağmak çok yıprattı beni. Lansinoh hangi çeşidi nette bikaç tane çeşit var çünkü.
1ben1eymen aydaberen Ne kadar süredir meme+ biberon ile veriyorsunuz. Philips avent ile 1 haftada meme reddi yaşadım. Günde 1-2 defa vermeme rağmen
plakayerli 1ben1eymen ben burada avent kullanan birine doktorun lansinoh önerdiğini okudum ama tabii kesin bişey diyemem denemekten zarar gelmez
aydaberen 1ben1eymen yaklaşık iki hafta kadar oldu. Emme refleksi çok düşüktü çok şükür az önce de yazdığım gibi herşey rayına girmeye başladı. Kesinlikle anne memesine yakın olan tek biberon o
aydaberen 1ben1eymen evet s yavaş akışkan olan. Ben tüm biberonları kullandım en son lansınoh kullanmaya başladım. Daha önce hiç almıyordu lansınoh biberon kullanmaya başlayınca mememi vermeye başladım yavaş yavaş alıştı şimdi her ikisini de alıyor çok şükür