aydaberen Birannebirbebek7 Yaşadığınız şeyleri o kadar iyi anlıyorum ki hem psikolojik olarak hemde beden olarak yıpratıyor insanı bu durum. Ama öncelikle gerçekten sabırlı olunması gerekiyor. Aç bırakıp memeyi vermek bir yöntem gibi gözüksede biz de işe yaramadı. Ben ilk biberonu değiştirdim her mama yada süt vereceğim zaman ilk 30 cc içirip mememi vermeye başladım dizinde söylediğiniz gibi ağlama krizleri çok yaşadık. Memeyi alamasada kokusunu hissetmeye başladı sütüm daha da arttı. Ve benim meme ucum olmadığından meme ucu çıkarıcı da aldım. Sürekli aç olsa da olmasa da verdim alana kadar bekledim ve çok şükür şimdi hem memeden besliyorum hem biberondan ve meme reddi yaşamıyorum. İnanıyorum ki sizin bebeğinizde memeyi alacaktır 🙏
Birannebirbebek7 aydaberen peki biberon ne aldınız ben phılıps avent kullanıyorum onu da alırken anne memesine yakın meme reddi yapmaz diye almıştım ama işe yaramadı
aydaberen Birannebirbebek7 ben tüm markaların biberonunu kullandım. Lansınoh yavaş akışkan şuan kullandığım
Glcnbc plakayerli örnek olsun hesaplamada 3230 kilo bir bebek için 323*100=32300 32300/70=461,428 ml süt yapar kaç saatte bir veriyorsun örneğin 3 saatte bir olsun 8 öğün yapar günde 461,428/8=57,628 ml her öğün vermelisin
Glcnbc plakayerli bende çok bocalamıştım ilk haftalarda şükür aştık bu durumu you tube da var bu hesaplama