SeverusSnape Ssevey bence doktora götürün veya doktoruyla iletişim haline geçin. Kızımın doktoru aynı ilaçtan bir ölçek verilecekse bile 2 saat arayla verilmesi gerektiğini söylemişti. Hesapladığınız miktardan fazla içmiş olabilir. Allah korusun aksi bir yan etkisi olmasın.
Mom567 Ssevey benim kardeşim calpol içmişti annem tabi o zamanlar eczaneye koşmuş böyle böyle diye birşey olmaz demişler göndermişlerdi
FnurGokcan Ssevey hızla acile götürün bence, dolven sık kullanıma uygun olmadığı için Allah korusun zarar verebilir
AntiiSosyallKelebek Ssevey Sakın birşey yedirip içirmeyin dolven biraz ağır bi ilaç 112 yi arayın sorun onlar yardımcı olacaktır
Ssevey AntiiSosyallKelebek Şükür götürdüm canım hatta ben az veriyormuşum oğlum dozunu doğru ayarlamış diyebilirim😍
Drannis Kaç saat oldu içeli ? Miktardan emin değilsen derhal acile götür. Ben acil hekimiyim fakat burdan sana ben bile yardımcı olamam ne kadar içtiği belli değil sonuçta doz aşımı oluyor
ElifkonunAnnesi Ssevey eşimin akrabasının çocuğu da yapmıştı, calpolü dikmişti o da kafaya 🤦♀️ bir hastaneye götürün yalnız hastane polisi gelip ifade alip tutanak tutuyor haberiniz olsun. Hani acaba siz bilerek mi verdiniz vs gibisinden 😒
Keskeuyusamm Umarım götürmüşsünüzdür hastaneye. Yani daha ne olmalı ki götürmeyi düşünmelisiniz anlamıyorum. Belki midesi yıkanacak belki zehirlenme olacak. Bi de böyle şeylerde zaman o kadar önemli ki. Kana karışma süresi yarım saat. Lütfen ya.
GoGirl Ssevey suclama kendini Allah beterinden esirgesin doktora götür cocuklar ummadik seyi yapiyorlar
Ssevey GoGirl Aynen öyle ben hemen iyileşiyim diye içtim diyor ama iyileşmedi maalesef ilaç içmesiyle ilgili Bi sorun olmadı çok şükür 🤲😍
Slin Hemen hastaneye götürün yüksek doz karaciğeri yetmezlige sokar. Acil müdahale gözlem gerekir. Beklenecek birsey yok.
Ssevey eymenzeynep Evet canım gittik kendi kilosuna göre içmiş hiçbir sıkıntı olmaz dedi doktor şurubu da gösterdim içtiği miktarı da tahminen ama akşam yine ateşlendi götürdüm boğaz enfeksiyonu olmuş çok şükür ilaç içmesine bağlı bir sıkıntı olmadı merak ettiğin için teşekkür ederim 😍
Ssevey benim_adim_ebruli Evet canım ilaç içmesine bağlı bir sıkıntı olmadı çok şükür fazla içmemiş ben kızımdan dolayı panik yapıyorum biraz o yağ çöz içmiştim kaldırdım ilaçları da ama akşam çok ateşledi boğaz enfeksiyonu olmuş bugün de kusma başladı inşallah yavrum iyileşir hemen çok sağol merak edip sorduğun için 😍