Oğlumun ateşi vardı dünden beri dolven verdim neyse şurubu da tezgahın üstüne koydum sabah tekrar veririm diye az önce sen al kafaya dik 1 kere kullanmıştım birde dünle bugün vermiştim içinde vardı baya ama hesap ediyorum 2 3 ölçek içmiş gibi geliyo birazı yere birazı tezgaha dökülmüş birşey olur mu kızlar ya linçlemeyin lütfen ben ne yapacağımı şaşırdım bu çocuklarla