Ipegim saka gibi dimi🤯😱
yani 1kez boyle bir seyin basa gelmesi agir deers olmali diye dusunuyorum..
Konu sahibine ise,
her ne yapiliyorsa yapmayin Allahiniz askina..bir saniye gozumun onunden ayirmiyorum islerimi uyurken yapiyorum.suan uyuyamaya calisiyor odasinda tedbir almama ragmen elektrik kapagndn korkuyorm gecen sokmeye calismis.
ara ara yokluyorum..hele ki ilaclar cok tehlikeli.
Cocuklarinizi imkaniniz varsa eger evdeyseniz, gozunuzun onunden ayirmayin..iş yapmayin temizlik yapmayin….yag coz icmis,hastanede yatmissiniz daha yeni..ilaclarinda cok ciddi sonuclari var gecmis olsun ama arkdsa katiliyorum
Daha dikkatli olmaniz lazim,bir musibetten bin ders cikarmak lazim.basa bir sey gelse ah vah etmek kar etmez.