13 kasım doğumlu kızım da ❤ ek gıdaya başladık çorba seviyor meyve sevmiyor. Kaka sayısı azaldı kabizliktan çok korkuyorum günde 1 kere kaka yapıyor. Emekleme çok yakın. Sürünüyor nadiren de kollarından güç alarak kalkıyor. Konuşma daha yok bir ara bababAa yapıyordu şimdi çok nadir yapıyor bagirmayi tercih ediyor aaaa seklinde 😄 alkış, bay bay öğretmeye çalışıyorum henüz erken ama iste bir heves 🌼