Duasu canım bizimkide hiç ağzını açmıyodu kilitliyodu bende geçtim karşına onun önünede bi kaşık bıraktım hiç ona mamasını vermeden ağzımı şapırdata şapırdata abartılı bi şekilde yiyomuş gibi yaptım bi şaşırdı izledi sonra kaşığı uzatıp ağzına sende istermisin dedim gülümseyerek güldü sonra gene yiyormuş gibi devam ettim sonra tekrar uzattım açtı tadını aldı yavaş yavaş başladı yemeğe.ben 3 gün kuralıyla gittim ama ekleye ekleye gittim