Ayy çok güzel bi post olmuş 😍 29 kasım doğumluyuz bizde . Ek gidaya başlandi . Yogurt ve türevi şeyleri asla yemiyor🙄 irmikli armut muz mamasi yapiyorum çoook seviyor şimdilik 2 ara öğün olarak weriyorum anne sütüne devam ediyorum. Kendimize yaptigim corbalardan veriyorum arada bir baharati yagi az olacak şekilde. Baba diyoruz😍 aciktigi zaman mammaa memme😂 örümcekle her yere gidiyoruz . Ama emeklemiyor yüz üstu yatmaktan nefret ediyor