gocebebirbayan evet, ilk doğumunda kötü tecrübeler yaşamışsın. İki doğumumu farklı iki doktorla yaptım, ikisinde de bahsettiğin şeyleri yaşamadım, tamamen hastane ve doktorla ilgili bi durum. Doktorunu değiştirip daha ılımlı, güler yüzlü bir doktor bulursun zaten. Bunun için ikinci çocuk fikrinden vazgeçme. Bir de şöyle düşün; hepi topu 45 dakikalık bir şey, sonunda dünyanın en güzel şeyine kavuşuyorsun. Doğumun her şekli zor oluyor, kolay doğum diye bir şey yok.