gocebebirbayan evet canım kazayla oldu. Doktorum emzirdigim için hap ve igneyi olmaz dedi. Regl olana kadar prezervatif kullanın regl olunca gel spiral takalım demişti. Regli görmeden hamile oldugumu ögrenmiştim. 13 haftalıktı ögrendigimde. Benim ilk 2si kolaydı. 3 yıl var aralarında. Doktorum çok ilgiliydi.ona çok güveniyorum.sezeryan sayısı arttıkça risk artıyor tabi. Anne hayatı tehlikeye giriyor. Atoni durumu var. Rahimi almaya kadar gidiyor. 4.de risk daha fazla. Doktorum bana 4 nün deli cesareti olacagını söyledi. Baglayalım dedi. Canıma minnet dedim baglattım. 4.yü düşünmüyorum asla. Ama burda baglıyken bile hamile kalanları okuyunca korkmuyor degilim. 6 ay olmak üzere regl olmadım daha. Şuan hiç ne agrı ne sızı hiçbirşey yok. Zaten ilk 4 gün çektim. Çok çektim ama 5.günde kendime geldim. Agrım sızım kalmadı. 10 günlük falandı çocuklarla koltukta zıplıyordum düşün gerisini. 3ü de spinal oldu benim. Bende igneden inanılmaz korkarım. Hepsinde de genel olayım diye direttim ama bebege narkoz gidiyor genelde dediler son dk vazgeçtim. Bu igne durumunu da sordum ilkinde anestezi uzmanına. Okuyorum internetten bazen belden igne tutmuyor defalarca deneniyor ben igneden korkuyorum duramam demiştim. Kimmiş onlar dedi. 45 yıllık hekimim omuriliginde bozukluk olanlarda bile nadiren 2 kez deneme yaptık. Kimseye daha 3.demeyi yapmış bile degilim demişti. İlkinde igne başarılı olur korkma demişti. Öyle de oldu.