elifravza yaa ne güzel 😊 benim hamileliğim de çok rahat geçmişti. Bulantı , aşerme olmadan. Son zaman midem azıcık yanmıştı ama o kadar da olur sıkışmıştı çünkü 🙈 bende eşime 5 yaş olsun aralarında diyorum yaşlanınca mı yapcaz dio 😂 sanki kendi bakacak.