Haticetemzz A101 de abc mor kutu yumuşatıcı var fiyatı 10 lira mi ne ama küçük biraz fakat efsanee kokusu varr deneyin mutlakaa üstelikte kalıcı kokusu👌😍
DenizEfeMom Haticetemzz beyazıni da deneyin derim harika koku burdaki a101 de beyaz serisi hemen bitiyor denk gelirse alırım ama moru da deneyecegim
Zeynep-mina12 Aybarsayse Migros’un konsantre yumuşatıcısı tek geçerim geçen yaz yıkadığım kıyafetleri hurçtan çıkardım İnan koklayınca koku hala vardı 👏
biregesevdasi cocomelon33 ay ben onu aldım geçen gün o kadar güzek kokuyorki kokusuda gitmiyor artık ben bulut alacağım😅
zeynepsena24 hayatbuiste ahahah yok bizim de tam olarak öyle olmamıştı biz bi tatil köyüne gitmiştik orada çamaşır vs olaylarıyla uğraşmamıştık eltim de Antalya da dönerken iki günde orda kalmıştık orada yıkamış kurutmuş hazırlamıştım valizi 😀 Ama Allah var eltim çok kaliteli bir insandır aramızda on yaş var diktatör bir havası vardır ve ailede herkes çekinir söylediklerini dinler uygularlar hatta bende zorlandığım konularda abla ya ben bu kaynanaya laf anlatamıyorum sürekli abur cubur alıyorlar çocuğa yedirmeye çalışıyorlar sen bir versen ayarını derim akşam olur çocuklar uyur kahveyi yapar kahvelerin yanına ozmoları sürpriz yumurtaları koyar hadi keyif yapalım der kaynana kaynata söylenir onlar çocuklarındı niye çıkardınız diye hemen yapıştırır şimdiden bunları yesin 25 inde şeker hastası mı olsun bir daha sakın almayın bunları meyve alın süt alın diye herkes susar falan çok çok çok severim kendini 😀
hayatbuiste zeynepsena24 oh ne güzel bak maşallah size. Sana ablalık yapması çok hoş. Sen saygılı o saygılı olunca neden kötü olsun ki aranız 😊
BKumsal Aybarsayse Vernel Max Supreme güzel kokuyor tavsiye ederim. Annem de Bim’in Bulut’unu kullanıyor çok memnun. Ben haftada bir Calgon antibakteriyel jel ile makineyi 40 derecede döndürüyorum ondan sonra yumuşatıcı daha çok kokuyor.
MervosP Aybarsayse yumoş bebek doğal özler diye yumuşatıcı var o ve bingo soft beyaz ve bing soft kuzunun kokusu nu öneririm mis gibiii
[silindi] Aybarsayse Çamaşır makinasını çok doldurmadan yıkatmaya çalışın ve yumoş lilyum, lotus mükemmel kokuyor ve kalıcı.
Esmece Aybarsayse Deterjan haznesini çıkarıp temizlemeyi denediniz mi ? Bende de öyle oluyor bu şekilde yapınca daha etken oluyor birde gece dışarı çamaşır bırakmam asla gece kokusu siniyor🌺
Fossey Aybarsayse Makineyi çok doldurunca yumuşatıcı kokmuyor. Az çamaşır yıkayın bende bunu deneyimlediğimden beri fazla doldurmuyorum makineyi. Bir ara yumuşatıcıyı durulama aşamasına geçince döküyordum bir kapak. O şekilde de etkili olmuştu. 🌸