Aybarsayse Kızlar sizinde çamaşırlarınız yumuşatıcı kokmama sorununuz var mi Samsung çamaşır makinem var bizim karşı komşunun çok güzel kokuyor su aynı deterjanı aynı yumuşatıcıyı aldım yok kokmuyor makine temizlemesini hiç aksatmam ama kokmuyor ne yapsam sizinde basınıza geldi mi?
Nik_mik_yok Aybarsayse maalesef benim de oluyor , makinam LG. Tasarruflu makinalarda oluyor sanirim ,az su ile yıkadığı için .yogun yıkama yaptırıyorum , bitince bı kapak daha koyup tekrar sıkma programinda çalıştırıyorum .o şekilde çözüm buldum
askbocusum_1 Aybarsayse yumusaticinizi değiştirin.bebek yumusaticilari daha kalıcı koku bırakıyor.ben bizede Dalin kullaniyorum
Aybarsayse 1mom1baby ben yumos latus&lilyum kullanıyorum komşunun ki bingo ondanda aldım siz hangi programda yıkıyorsunuz
biregesevdasi cocomelon33 ay ben onu aldım geçen gün o kadar güzek kokuyorki kokusuda gitmiyor artık ben bulut alacağım😅
Aybarsayse hakikizeytinyagi canım makine zaten 40 yıkamadan sonra ekotemix kazan alarmı verir ben hep makine temizleyiciyle çalıştıririm
zeynepsena24 Aybarsayse makineden değilde yumuşatıcıdan oluyor genelde bu problem malesef ya. Cokkk fazla yumuşatıcı denedim şuan viking allstar kullanıyorum memnunum kalıyor kokusu dışarda kurutmama ragmen. Ama bitirir bitirmez ilk alacağım yumuşatıcı vernel supreme siyah kutu. Geçen sene yazın tatilde eltimde yıkadığım dönünce kaldırdığım oğlumun yazlık tişörtlerini çıkardım geçen gün ve kokusuna şok oldum hemen aradım sordum ne kullanıyorsun diye vernel kullanıyormuş stoklu alıyorum migros’ta falan 12-13 tl ye düşüyor 8-10 tane alıyorum dedi hemen deneyeceğim keşke yoruma bir senelik kokuyu ekleyebilsem😀
hayatbuiste zeynepsena24 maşallah eltinle tatile gittiğin için tebrik edicem seni 😁çünkü burada herkes elti düşmanı 😁
Ndrg-12 zeynepsena24 aynen vernel suprem miydi neydi onun tüm renkleri kalıcı valla çok beğeniyorum. Ama yumoş da güzel kokuyor
hayatbuiste Yumuşatıcı kullanmıyorum ama ıslak Ken mi kokmuyor kuruduktan sonra mı. Bazen kuruyunca koku gidiyor, dışarınin saçma kokusu sınıyor camasirlara.
Aybarsayse hayatbuiste evde de kurutuyorum disardada yumusakkende kuruykende kokmuyor komşu sererken bizim eve geliyor kokusu
1mom1baby Aybarsayse bende yumos lotus kullanıyorum en çok kokan kalıcı olanda o 15 dk da yikasam 1 saatte de yikasam kokuyor makinenin temizliginide yapıyorum diyorsunuz bilemedim isterseniz daha fazla koyun ya da yıkama bitince tekrardan sıkma durulamada çalıştırıp yumusaticiyla yıkayın
cocomelon33 Aybarsayse evet bulut marka pembesi özellikle çok güzel ve kalıcı ama konsantre olanı olmalı hamileyken deterjan yumuşatıcı kokularından çok iğrenmiştim eşim çamaşır astığı zaman tüm evi koku kaplardı uzun bir süre kullanamamıştık yumuşatıcıyı.Bi deneyin sizde.
zeynepsena24 hayatbuiste ahahah yok bizim de tam olarak öyle olmamıştı biz bi tatil köyüne gitmiştik orada çamaşır vs olaylarıyla uğraşmamıştık eltim de Antalya da dönerken iki günde orda kalmıştık orada yıkamış kurutmuş hazırlamıştım valizi 😀 Ama Allah var eltim çok kaliteli bir insandır aramızda on yaş var diktatör bir havası vardır ve ailede herkes çekinir söylediklerini dinler uygularlar hatta bende zorlandığım konularda abla ya ben bu kaynanaya laf anlatamıyorum sürekli abur cubur alıyorlar çocuğa yedirmeye çalışıyorlar sen bir versen ayarını derim akşam olur çocuklar uyur kahveyi yapar kahvelerin yanına ozmoları sürpriz yumurtaları koyar hadi keyif yapalım der kaynana kaynata söylenir onlar çocuklarındı niye çıkardınız diye hemen yapıştırır şimdiden bunları yesin 25 inde şeker hastası mı olsun bir daha sakın almayın bunları meyve alın süt alın diye herkes susar falan çok çok çok severim kendini 😀
Pisi Aybarsayse belki makineniz yumuşatıcıyı önceden alıyordur. Benimde Samsung bir ara önden alıyordu bendene koku kalmıyordu. Tam yumuşatıcı alma kısmına gelince ekliyorum yumuşatıcıyı o zaman çok güzel kokuyor.