Aybarsayse bazı yumuşatıcılardan kaynaklanıyor bu. Makine temizliğini aksatmıyorsanız muhtemelen yumuşatıcı seçimindendir. Ben her 2 yıkamadan sonra deterjan gözünü çıkartıp muhakkak temizlerim, kalıntı olabiliyor çünkü. Özellikle yumuşatıcı koyduğum gözde birikme oluyor.
Yumuşatıcı olarak en sevdiklerim;
Bim’in Bulut konsantre mavi olanı,
Yumoş kırışıklık karşıtı mavi paket,
Yumoş hanımeli.
Herkes soruyor ne kullanıyorsun diye. Kesinlikle tavsiye ederim. Dolabı açtığımda bile kokusu geliyor burnuma :)