Deletedmom78654 MuhammedMusa o da olabilir tabi . Burda hemen öyle tahlil falan yapmıyorlar maalesef gözlemle bakalım iyi olur inşallah
MuhammedMusa Deletedmom78654 inşallah canım. Yarın için idrar tahlili istediler. Hayırlısı olsun inşallah 🙏
defne_erva Mom084 benim kızımda 2 gün ateşlendi diş dedim götürmedim , akşamı ateş 38,5 görünce götürdüm . Doktor diş 38,5 ateş asla yapmaz dedi. Enfeksiyon çıktı
MuhammedMusa Deletedmom78654 canım idrar enfeksiyonu değil çok şükür. Yarın başka enfeksiyon falan var mı diye sonucu çıkacak. İnşallah bişi çıkmaz. Öğlen 40.5 ateş olunca acile gittik. Çok şükür bişiyi yok dediler. 41 e kadar korkmanıza gerek yok dediler. Altıncı hastalıktan şüpheleniyorlar. Şurup yazdı oradaki doktor. Ateşi normale döndü çok şükür 🙌 sağol tekrardan
Edis53dm MuhammedMusa aynı durum bizdede var 39.7 gördük bizede doktor öyle dedi 3 gün normalde gecmesi lazim ateş geçmezse eğer idrarına bakacaklar yarin bizim 4 gün oluyor bakalim nasil ilerleyecek ateş bizim büyük ihtimal dişden ikitane diş yariyor bu arada oglum 10 aylik
Sym-d-a MuhammedMusa biz geçirdik ilk 3 4 gün yüksek ateş daha sınra kırmızı benekler dökülecek vücuduna donra atlatıyor birazda ishal oluyor ama ateş düşürücü verildiği anda düşmesi lazım bşzşm doktorumuz 37,9 da hemen getir müdahale edelim dedi sizin doktorunuz neye. Dayanarak böyle yapıyor anlamadım
MuhammedMusa Sym-d-a hiç bilmiyorum. Ona ayrı deli oldum zaten. 41 e kadar normal diyip duruyor. Verdiği fitil de hiçbir işe yaramadı. Acildeki doktor şurup verdi anında düşürdü ateşini çok şükür.
Sym-d-a MuhammedMusa allahım ne insanlar var, doktorum diye geçiniyor 39 bile riskli sayılırken 41 ne demek ya
kartopu23 MuhammedMusa tüm doktorlar 40 a kadar ateşi normal kabul eder hatta ateşi severler. Çünkü ateş vücut savunmada demek ve şu an bebeğinizin bağışıklık sistemi güçleniyor demek. Fakat bizim ülkede aileler telaş ettiği için doktorlar da insanlara göre aksiyon almak zorunda kalıyor ve 38 üzerine ilaç öneriyorlar. Havale riski ateşin yükselmesi ile aklımıza gelse de 37.5 ile de havale görülebilir. Siz çocuğunuzu gözlemleyeceksiniz sürekli. Ateşini belli periyotlarla ölçüp not edin. Dirençli bir ateş mi yani hiç düşmüyor mu? 3 güne kadar ateşi normal kabul ediyorlar yine bebeklerde tabii kusma ishal yoksa beraberinde. Bir de en önemlisi bebeğinizin genel tavrı nasıl? Mızmız mı yoksa oynuna devam ediyor mu? İştahı nasıl? Hepsini not edin ve doktora bir bir söyleyin sorun.
MuhammedMusa kartopu23 bugün döküntüler başladı. Sanırım altıncı hastalık. Yüksek ateş havale demek değilmiş zaten. 41 e kadar buradaki bütün doktorlar normal dedi.
Sym-d-a MuhammedMusa ishal olacak ve kırmızı. Döküntüler 2 3 gğn sürer bu sizi korkutmasın bizde geçen hafta geçirdik
1ana1bebe MuhammedMusa bunu kesinlikle deneyin çok faydasını gördüm ben kendimde bile ara ara onunla masaj yapın ayak tabanına
Serap02 MuhammedMusa yarın bakicaz ney ya anlamıyorum bu Dr. Enf. Varsa sahada ilerler bugün baksaydı nolurdu yani
MuhammedMusa Serap02 Almanya’da yaşıyoruz sözde ama buradakiler de aynı 🤦🏻♀️ Sağlık alanı çok da iyi değil inanın
Pinkbery Sym-d-a 🙂 doktor dogru söylemiş. Bizim doktorumuzda41-42 dereceye kadar bebekler ateşi kaldırabilir demişti. Bende cok sasırmıstım ama dogruymuş. Havale illa Yuksek ateste olmaz 37derece ateslede havale oluyor. Soguk havale diye birseyde var. Biz tabi hemen panik oluyoruz o ayrı. Bildiğim halde bende 38i gecse kızımın atesi elim ayagım dolasıyor. Allah yaşatmasın kimseye 😐
MuhammedMusa Sym-d-a teşekkür ederim. Biliyorum kardeşimin oğlu da olmuştu. İki üç günde geçmişti. İnşallah bizde de hemencecik geçer. Hasta görmeye dayanamıyorum 😔