AloneMom MuhammedMusa 3 gün 38 39 40 larda gezen ateş.ve düşmüyor.3 gün sonundada döküntü başlamıştı 3 günde döküntü sürdü
Sym-d-a MuhammedMusa biz geçirdik ilk 3 4 gün yüksek ateş daha sınra kırmızı benekler dökülecek vücuduna donra atlatıyor birazda ishal oluyor ama ateş düşürücü verildiği anda düşmesi lazım bşzşm doktorumuz 37,9 da hemen getir müdahale edelim dedi sizin doktorunuz neye. Dayanarak böyle yapıyor anlamadım
Tatlican MuhammedMusa Enfeksiyondur büyük ihtimalle ateşi bayağı yuksek üzerini giydirmeyin eklem yerlerine ılık su ile devamli pamuk koyun .dr Ateş düşürücü ne verdiyse kullanin .zeytin yaği ile sarimsak ayağının altina sürunce iyi geliyormuş allah sifa versin
Tatlican MuhammedMusa ayni etkiyi verirmi bilmemki bende burada teşekkür postu açmiştı biri çok fayda etti yazmış
AloneMom MuhammedMusa anlıyorum.Nokur çok dikkat edin ateşini kontrol altında tutun.ilik duş soğuk kompres iyi geliyor.surupta fitilde çok etkili olmuyor maalesef
defne_erva Mom084 benim kızımda 2 gün ateşlendi diş dedim götürmedim , akşamı ateş 38,5 görünce götürdüm . Doktor diş 38,5 ateş asla yapmaz dedi. Enfeksiyon çıktı
Deletedmom78654 MuhammedMusa canım ben de Almanya da yaşıyorum şurup vermezler. Ama fitil vermesi lazımdı . Çünkü baya yükselmiş ateşi . Sen duş aldır üstünü ince giydir . Ayaklarının atoma limon koy ateşi alıyor
Mabella MuhammedMusa evde ateş düşürücü yok mu biz Türkiyede o kadar alışkınıx ki her evde olmazsa olmaz Ateş düşürücü vardır..çok ilginç orda verilmemesi ..Normalde 38 e kadar bende vermem ama 39 fazla geldi..İdrar için bile de mi test almadılar
ulkununannesiiii MuhammedMusa eğer anne sütü alıyorsa bolca emzirin ve su içirin ateşten dolayı su kaybı oluyor malesef . En iyi çözümü de emzirmek Rabbim biran önce sağlık versin inşallah
Deletedmom78654 MuhammedMusa üşüttü muhtemelen havalar birden ısındı çünkü çocuklarda şaşırdı. Korkma sen devam et illa ki düşer ateşi. Ama ölç sürekli
MuhammedMusa Deletedmom78654 sabahtan beri durmadan ölçtüm. Üşütme değil gibi çünkü burun akıntısı öksürük hiç bişi yok. Enfeksiyondan şüpheleniyorum.
Deletedmom78654 MuhammedMusa o da olabilir tabi . Burda hemen öyle tahlil falan yapmıyorlar maalesef gözlemle bakalım iyi olur inşallah