Sym-d-a 🙂 doktor dogru söylemiş. Bizim doktorumuzda41-42 dereceye kadar bebekler ateşi kaldırabilir demişti. Bende cok sasırmıstım ama dogruymuş. Havale illa Yuksek ateste olmaz 37derece ateslede havale oluyor. Soguk havale diye birseyde var. Biz tabi hemen panik oluyoruz o ayrı. Bildiğim halde bende 38i gecse kızımın atesi elim ayagım dolasıyor. Allah yaşatmasın kimseye 😐