Magnolina Miray4455 ben içeriğini beğendiklerimi değiştirip yada karıştırıp kullanmayı düşünüyorum Allah’tan bebeğim seçici değil tad farklarinda yiyor hepsini ahh ahhh ne vardı sütümuz olsa bunlarla ugrasmasaydık
Miray4455 Magnolina ah be canımmm sorma sorma..hastanede zaten gelmedi hemşirelerin göğüs masajından morardı resmen gene tık yok.taaa eve geldiğimin 3. Günü geldi sütüm o da bi mındık artmadı hiç mecbur gene mama desteği sonra zaten komple giitti
Zeynepalya_ve_annesi Eliftoprak44 hastanede doktorlarin ilk onerdigi mamalardan biridir sma size gore bis olabilir siz icinde palm yagi olani vermeye devam edebilirsiniz kuvözdeki bebeklerede sma ve smilac veriliyor bilginiz olsun
Zeynepalya_ve_annesi Eliftoprak44 ve ayrica mahalle bakkalinda nasil buluyorsunuz anlamis degilim gross marketlerde bile zor bulunuyor
Eliftoprak44 Zeynepalya_ve_annesi valla çok var heryerden var. Urfadayım ilçesinde. Buradaki küçük market tarzı bakkallarda var. Hepsinde var. Okadar düşmüş. Ucuz diye mi tercih ediliyor bilmiyorum.
Miray4455 Zeynepalya_ve_annesi sma kötü bir mama değil ki asla,köpürmemesi çözülmesi açısında 1000 basar aptamil e hatta
Zeynepalya_ve_annesi Eliftoprak44 alistigi mamayi degistirdiginiz icin kusma ishal yada kabizlik olabiliyor bu her mama icin gecerli
Zeynepalya_ve_annesi Eliftoprak44 icerik.olarak.aptamile gore %90 daha temiz aptamil.yurt disinda yasaklanmis bir marka ama turkiyede peyniir ekmek gibi satiliyor
Zeynepalya_ve_annesi Eliftoprak44 ucuzlugundan degilde market sahibinin size jesti diyelim buyuk sehirlerde gross market olmadigi surece yasak satilmasi mamalarin aldiginiz mamalarin ic ve dis etiketlerine dikkat edin tarihi gecmis veya yeni tarih basılmış kacak yolla getirilmis mamalar olabilir
Eliftoprak44 Miray4455 keşke olsaymış. Arkadaşım milupa diye bi mama kullanıyordu. Almanya’da yaşıyor oda. Bilmiyorum o nasıl. Ama bebekleri ikiz gayet iyilerdi maşallah
Eise Miray4455 aptamil mama olarak iyi ben aptamil kullandığımda bebeğimin gelişimi hep daha iyi gidiyor yalnız mamayı çalkalayarak değil kaşıkla karıştırarak hazırlayın köpürmez ve gaz yapmaz
aylizinannesiii Miray4455 Bizde ikiside kabızlık yapti cocugum artik tuvaletini yaparken ağlıyordu kivraniyordu meğer sut alerjisi varmış mamalar kabızlık yapıyormuş bilemedik 🥺 şimdi ozel mama kullanıyoruz evolvia rp cocugum kuş gibi hafifledi
mom1626 Miray4455 Kilo alımı ve boyu gayet normal, gelişimsel hiçbir problemi yok çok şükür. Hatta ayına göre bir tık fazla bile diyebilirim.
Kahveliseker Eliftoprak44 ulasilabilir olmasi iceriginin bos olduğu anlamina gelmez. Aptamil ve sma reklam olarak baya iyiler bilinen markalar yani. Biz de sma kullaniyoruz evolvia pek tercih edilmiyor siz tercih ediyorsunuz diye mukemmel de olmuyor🤷
Eliftoprak44 Kahveliseker biri dandik biride uzun yıllardır ün yapmış. Peki sma yı sen kullanıyorsuN diye süper mama olduğu anlamınamı geliyor. Cahil gibi bide anne sütüne en yakın mama diye savunuyorsunuz.öyle bir mama yok. İçeriği temİz olan mama vardır yada yoktur. Sma da boş işte. Niye inatlaşıyorsunuz.
Eliftoprak44 Zeynepalya_ve_annesi aptamil iyi demedim zaten. Evolvia içiyor oğlum. İyi ki onunla başlamışım. En temiz içerikli mama evolvia. Araştır bilmemek ayıp değil.
Eliftoprak44 Zeynepalya_ve_annesi okadar yorum var çoğu sma dan şikayetçi. İki kişi sadece övmüş durmuş. Biri de sen. Hala neyin kafasındasınız. Bakkal niye jest yapsın millete. Ucuz olanlardan getirmiş. Evolviayı eczaneden alıyorum başka yerlere güvenmiyorum diye 180tl ayrıca bilmiyorsanız söyleyeyim. Sma bakkalda satılıyor sizce ne kadar güven veriyor
ikizlerinannesi2985 Miray4455 ben de ikizlerime aptamil kullandım en başta ve ikisi de kabız oldu, gazdan kıvrandılar. sonra sma ya geçtim. 5 aydır sma kullanıyorum, ne gaz ne kabız hiç sorunumuz olmadı. çok ta doyurucu ve iyi kilo aldırıyor. biz baya memnunuz