Ayalayay merhaba😌 evet kalıyor malesef,ben ılık suda yapıyorum baya ılık ama hatta bi tık soğuğa yakın.Çünkü sıcak suda yaptıgımda ki bunu kesinlikle defalarca denedim,daha da tane kaldı.Soğuga yakın ılık suya koyuyorum,sonra ısıtıcıda ısıtıyorum mamayı içiceği sıcaklığa kadar ısıtıyorum öyle çok daha az kalıyor taneler.Dediğim gibi bizzat denedim bunu aptamil de😌 ben de yarın tekrar aptamile geçiceğim,içerik olarak beni daha tatmin ediyor çünkü.zaten kızım artık 5 aylık oldu eskisi gibi gaz problemi yaşamayız sanırım