Miray4455 hipp bizde kabızlık yapmadı çok memnundum ama bütçesi biraz fazla geldi tam ben Bebelac a geçecektir babaannemiz bize supriz yapti sma almış gelmiş sanırım sma ile devam ederiz ben her zaman vermiyorum beni emiyo zaten biberonda tutmuyo kaşıkla yediriyorum iki ölçek sabah birde tam yatarken yapıp kaşıkla yediriyorum kızım 2aylik. Sma bizde gaz vs yapmadı gayet memnun kaldım.