Flamingom Ben hamileyken geçirdim covid o kadar zor ki agri sizi bi yandan dört duvar arasinda yalnizlik bir yandan kafayi yiyecektim Allah kimseye yasatmasin. Aşı olan ülkeler maskeleri atti bile artik bizim de ozgurlesmemiz lazim asi olursak herhangi bir grip gibi atlatiliyo insallah %100 asilanmaya ulaşırız da normalleşiriz