En garantili olan aşı biotech olduğunu ama bakan Fahrettin bey eğer bio olacak sa aşı hiç vakit kaybetmeden hastenede bulunulması gerektiğini bi kutudan 6 tane aşı çıktıgını ama bu aşıların ömrününün 6 saat olduğunu açıldıktan sonra özellikle söylüyor yani bu aşıyı seçen kişinin aşı randevusu 3 teyse 2 30 da hastanede bulunup aşının içindeki canlı mikrop ölmeden olunması gerekiyormuş dolayısıyla sizden öncekilerin de acele etmesi gerekir ve bu aşıyı yaptıran karın 2. Dozundan sonra maske zorunluluğu yok olduğu söyleniyor ABD de bio 2 dozunu birden olanlar artık maske takmayaxagını yasal olarak bildirmiş