ozgesahiiin kararınıza gerçekten saygı duyuyorum. Gerçektrn bende başta sizin gibiydim. Biyoloji mezunuyum ve viroloji ek dersi bile almıştım. Cok iyi biliyorum nasıl güçlüler ama bunlar başka bişey doğal değil o yüzden dışardan üretilmiş bir aşı ile kendimizi korumalıyız. Ben 1 senedir izoleyim iyi besleniyoruz ama nereye kadar elbet bir yerden gelecek yatak döşek yatmayıp daha hafif atlatabilecekken neden aşı olmayım. O güçlendikçe bende güçleneyim. Sebze meyve takviye bir yere kadar. Ancak onunla aşı ile savaşabiliriz. Baktım ki virüs bitmiyor ölenler hala toparlanamayan kalbe akciğer e hasar bırakan var neden agır tablo seyretsin o kadar okumuş doktor bilim insanları neden aşı olalım desin. Bu da benim nacizane düşüncem. Olmak istemeyen tabiki olamaz ama araştırıp dinleyip okuyup akıl süzgecin geçirnce kar zarar olarak aşı olmak bana baskın geliyor