Mlkmhrrm KoalasMom aman ağlamasın sakin anlayışlı kalsın hep inşallah bizimkğ ilk 6 ay sakin bir bebek ti 8 aylık olacak yıkıyor ortalığı tuvalete bile gidemiyorum
cydcvk KoalasMom 11. Aya kadar benim de öyleydi hatta benim kız normalde de hiç ağlamaz. Şu an 1 yaşında paçamdan inmiyo. Tuvalete gidemiyorum çatlıyorum resmen
KoalasMom cydcvk Evet oğlumda sakin bir bebek ama anlamaya başladı yavaştan bir sorun olabilir mi acaba diye kafama takıldı belkide birkaç ay sonra başlayacak 🙂
Derincim2419 KoalasMom uzulmeyin, size guvendigi icin aglamiyor, biliyor cunku anne/baba beni hic birakmaz. pedagogumuz soylemisti
KoalasMom Derincim2419 Dimi evet bende öyle biliyordum aslında ama bugün bir kaç yerde ağlamıyorsa güvenli bağlanma durumu yoktur tepki vermiyorsa sorun olabilir tarzında bir şeyler okudum kafam karıştı o yüzden, teşekkür ederim ☺️🌿