Merhaba hanımlar, kafama takılan bir şeyi sormak istiyorum. Oğlum 9 aylık doğduğu günden beri konuşuyorum onunla her şeyii ama heeer şeyi söylüyorum o günüm tarihini havanın nasıl olduğunu perdeyi açtığımı aklınıza gelebilecek her şeyi, tuvalete giderken başka odaya geçerken hep söyledim şimdi tuvalete gidiyorum gelicem bezini almaya gidiyorum sana çorap getiricem vs hep söyledim. Ve doğduğundan beri hiçbir zaman ben odadan çıkarken ağlamadı ağlamıyor bekliyor ben gelince heyecanlanıp gülüyor. Bu normal mi ya kafama taktım birkaç gündür, özbakımıyla babası ve ben ilgileniyoruz sadece başka kimse üstünü dahi değiştirmedi, cevaplarsanız sevinirim 🌿