Kayraa27 Esmerce hıhı aynende öyle 🙈 kan şekerimz düşüyor ama düşmüycek gibi de değilki evin içinde dön dön bitmiyo işler bi de yemek telaşı bi de çocuktu derken bi sürü enerji sarf ediyoruz🥺🥺
Kayraa27 Esmerce evet ev hanımlığı kadar yorucu bi meslek daha yok 😬 çalışıyo musunuz ya da işe başladınız mı yada işe başlamayı düşünüyomısunuz 🙈😂
yenibiranne Kturna ben şu taktiği buldum markete gidince önünden geçiyorum bakıyorum almıyorum. Çünkü biliyorum ki alırsam yiyeceğim ne kadar alırsam hepsini yiyeceğim o yüzden almayıp böyle elinin altında olmayınca da yemiyorsun.
Esmerce Kayraa27 ben şuan doğum iznindeyim.Bu ayın 22 sinde bitiyor sonra heyet raporu alıcam sonra okul bitiyor zaten yaz tatili giriyor araya eylülde başlıcam yani☺️Kızım 8 aylık oluyor o zamanda
Kayraa27 Esmerce iyiymiş o zaman bol bol anların tadını çıkarın 😍tabi iş hayatı da eklenince zorlaşır ama üstesinden gelirsinz eminim😘😍
Kturna Dogam41018 bende bulamadım aldırmıyordum bilerek ama muhallebi yaptım eziyet ediyoruz bedenimize
Karakiz Kturna 55 le hamile kaldm diguma 72 ile gittim bi 4 gitti 68 kiloyum hic bu jadar kilo almamistim😀yok esim kiziyo bile zayiflama sezeryan gobegi var 2 cocuk olunca normalde ben sewmiyrm kiloyu