Kızlar ben diyetisyene gittim bu yüzden tatlı ihtiyacımı durduramıyordum konuştuklarınızi okuyunca önerdiği çoğu şey aynı tarçınlı süt içiyorum akşam 9 gibi yine sabah ılık kabuk tarçınlı su içiyorum bide ben ekmeği kestim ve porsiyon yemeğimi azalttım iki kilo gitti bile sizde deneyin hoş hala bırak boş ver diyeti emziriyorsun sen diyorum kendime ama bırakmıyorum öyle durumda hemen su içiyorum iki üç bardak bide her emzirme sonrası iki bardak su iç demişti günde 2,5 litre su