Benim bebeğimde doğduğundan itibaren emmedi göğsümü ne zaman yaklaştırsam katılarak ağlıyordu ara ara hep denedim önce şırınga kaşıkla mama veriyordum sonrasında biberona geçiş sağladım 1 ayın sonunda eds sistemiyle göğsüme alıştırdım sebep sütüm yeteri kadar değildi ve ağzına aksın istiyordu eds ile bunu sağlamış oldum