Kbrnn3641 benim de oyleydi çene kaslari kuvvetlensin zamanla tutacak annesi hic endise etme. Benimki 1 aylikti tuttugunda. Meme ucun belki tam cikmamistir silikon gogus uclarini dene istersen. Veya sagma makinan varsa 1dk calistir meme ucun iyice ciksin oyle ver bebise. Bol bol ten tene temas yapin onu da ince kiyafetlerle birak kendin de ustunu cikar tamamen oyle emzirmeyi dene
Hic pes etme vazgecme hic ummadigin anda birden tutuveriyorlar memeyi. Benim oglan gec tuttu memeyi, sonra sutum azaldi kilo alimi azaldi, 3. Ayda biberon kullanimina bagli meme reddinden de döndüm. Bunlarin hepsi olup geciyor kararli ol sakin ol hepsi hallolur.