Kbrnn3641 sakın vazgeçme canm benim 1 buçuk aylıkken başladı bianda çığlık atmaya memeyi veriyodum nasıl bağırıyodu ben kaşıkla yedirdim yedire bidiğim kadar sağıp mamayla ama hiç vazgeçmedim hep teklif ettim benimkine biberonda kullanmıştık ondanda yapmış olabilir çok zorlandım yeni yeni düzeldi 3 ay 23 günlüğüz yine zorladığı oluyo ben bi ara artık tak etmişti bırakcaktımda biberonda tutmadı benimki sonrasında sonra çok şükür her ağladığında beni ister oldu bizim problemimiz ağzına alıp bırakıyo çok bunu yapıyo ama besleniyo kilosuda gayet iyi oyüzden vazgeçmedim sizde vazgeçmeyin derim