Mama zaten suyla yapılıyor, şimdi verme, ek gıdaya geçince ver VS vs vs birsürü saçma yorum okudum ağzım açık kaldı yahu insanız hepimiz bebek diyip geçmemek gerekiyor onlar bizden daha çok susuyorlar heleki mama veriyorsan kesinlikle su vermelisin benim de bebeğim 6 aylık bende doğduğundan beri hem mama verdim hem emzirdim ama suyu hiç ihmal etmedim hergün mutlaka su verdim ayrıca su içen bebek kabız da olmaz edinmiş olduğum tecrübelere dayanarak şiddetle tavsiye ediyorum bebeğine su ver kardeşim