Sedacam ben hep mama verdim. Özel de bir doktorumuz su ver demişti. Hem hava sıcak hem de mamaların tadından dolayı. Mamada zaten su var demek, onu saf su yapmaz. Su vermenin zararı olacağını düşünmüyorum. Annesi olarak yine de siz daha iyi bilirsiniz