Sedacam Arkadaşlar bu su olayi çok fazla büyütülmuyormu?Mama içen bebegin dili dudagi kurur bu yüzden de 1 damla dahi olsa su verilmeli.Eskiden de bu su mevzusu varmış ve hic kimse su vermemezlik yapmamiş bu platformda su içirmeye karşı kim varsa eminim bebekliginde içmistir kaynatilmiş hazir su olduktan sonra bisey olcagini sanmiyorum.Burda bi anne post acmisti dr gitmis bu bebek susuz kalmis diyip şırınga ile su vermiş bunu yapan bi doktor kendi dr.üzerini basa basa sordm ben cocuguma 3 damla da olsa 5 damla da olsa su veriyorum bi sorun olurmu dedim olmaz verebilirsin dedi arkadaslar su öcü degil gözünüzde büyütmeyin lütfen.