Egemss minikkizim her bebeğin gelişimi farklı, benim oğlumda 8 aylık ters emekliyr poposunun üstünde , yürümeyi çok istiyor hevesli sık sık yürütüyorum, her bebek emeklemiyor.
Gulzar minikkizim 6. Ayından beri hem gelgel hem baybay hem de alkış yapıyor,7.ayından emekliyor 8.ayından koltuklara tırmanıyor,şimdi 10 aylık ilk adımlarını atıp düşüyor😍
NrYlmzTsr Uzun zamandir gel gel yapiyor, simdilerde alkis, ve cak yapiyor. Emeklemiyor henuz. Herhangi bi istegi de yok 😆 ne zaman isterse yada hic emeklemeden kalkicak :) 7 ay 24 gunluk
Aselttrr Benim kızımda 7. Ayında emeklemeye başladı emekledikten 4 gün sonra koltuğa tırmanarak kalkmaya başladı gel gel alkış birde dil çıkarmaya başladı 7 bucuk aylıkken Birde acıktığı zaman bana doğru gelip meme meme diyo sadece meme olarak görüyor galiba beni😂😂😂
Laayla minikkizim her çocuk bir değil kıyaslamayın lütfen siz öğretmeye devam edin canı isterse yapacaktır takip edin bir sorun varsa anlarsınız zaten
minikkizim Laayla sorun oldugu icin yada kiyaslama icin sormadim sadece merak ettim ne zaman öğrenebilirler diye
Sevoanne Dilaraa anne demeyen YÖK Zaten ☺️ Anniii diye sesleniyor artık yad Allah çıkarıyor genizden başka harfler çıkıyor hay dio tuhaf sesler çıkarıyor kendi kendine konuşuyor ben ama sürekli babada takılı kaldık o yüzden bi onu demiyor 😂
Zeyyy minikkizim 9 bucuk aylik emekliyo alkis yapiyo gel gel yok bay bay cok nadir daha yeni yeni ve sesli kahkaha atmiyo mesela bende bunu merak ediyorum🤔🤔
Zeyyy minikkizim bende kahkaha duymak istiyorum yaaa😭🤣 ama yok çok ilginç hiç sessiz gülen bebek görmedim bizimki tükürür hafif çiğirir 🤣
Deletedmom47 minikkizim Çocukları karşılaştırmaktan hiç haz almıyorum her çocuk kendine özel yapmayın bence .Gelişim geriliği korkunuz varsa doktorla iletişime geçebilirsiniz .Ama bazı çocuk erken bazısı geç yapabilir normel seyler bunlar .Emeklemeden yürüyecek belki bilinmez ki bunlar .Morelinizi bozmayın dert etmeyin bence boş yere 😇
minikkizim Deletedmom47 ben karsilastirmak icin yapmadim geride oldugunuda dusunmuyorum sadece bu soylediklerimi ne zaman ogretebilirim diye merak ettim
BusraAA minikkizim alkış gel gel model alınarak yapılan davranışlar sizde bebişinizle birlikte yapın suan 7 ay 15 günlük emekleme geri geri var 🤣 alkıs gel gel de ben yapmaya başlayınca yapıyor bide oynuyor 😂😂
ilknurcelik minikkizim 10,5 aylık yeni alkış öğrendi sürekli yapıyor şimdi hatta gece uykusunda bile alkış yaptı dün gece 🤪