7 ay 13 günlük kızım gel gel ve oynamayı öğrettim gibi yani bizim taraf tel sarar diye bir sarkı söylüyor elinide oynatıyor o da aynısını yaşıyor bazen gel gel ve tel sararı karıstırıyor ama yapmaya calısıyor su sıralar bay bay öşretmeye calısıyorum . Yalandan ağlamaları öğrendi zorla gözünü yaşartıyor 😁 emekleme henüz yok yüzüstü durmayıda sevmiyor zaten 🤦🏼♀️