Kızım 10 ay 13 günlük ama yaklaşık 1 aydır sürekli babababababa diyor :) alkış , gel gel , ayy yapıp utanıyor , elimi koyuyorum çak yapıyor , Allah 1 yapıyor bide yukurı kaldırıyor göstererek 🥰 nerde şarkı duysa hemen sallanıyor oynuyor 💃🏻🎶 emeklemiyor sürünüyor asker gibi 😁ali babanın çiftliği çalınca direk hav hav diyor çok komik ya oyyy birtanemm benimm maşaAllah tüm evlatlarımıza 😍. Günden güne yeni şeyler öğreniyorlar biz bile şaşırıyoruz çok akıllılar maşaAllah