Busramusti maşallah 9 bucuk aydir bende sağıyorm tebrik ederm sizi ama buzluktan cikan sütünüzü nasıl icti, benimki beğenmedi 2 cekmece cöp oldu ilk doğduğunda 2 ay atmiştm buzluğa , birde bebeğiniz likir likir hemen sütünü icti mi buzamana kadar ? Benimki 150 ml sütü yeri geliyor 2 saatde yawas yawas zorumla icti , iciyor , sağması değıl icirmesi çok zor 😣