Busramusti Kızlar ben 13 aydır sütümü sağarak veriyorum merak edilen herşeyi cevaplamak isterim önceden kaç saatte ne kadar sağdığını soranlara ml söylemezdim belki nazar değer diye ama artık sütüm veda etmeye başladı sorusu olan varsa artık cevaplayabilirim 😁
Bikedibikizannesi Busramusti sağdığınız sütü nasıl muhafaza ettiniz bana bunun hakkında bilgi verirmisiniz?
Busramusti 05ay05az20e1sra14na9di3r27 benim göğüs yaralarım iyileşmedi 2 ay ağlayarak emzirmeye çalıştım daha sonra sağıp vereyim biraz iyileşsinler dedim ama sonra biberona alıştı beni emmedi bi daha bende dedim sütüm çıktığı kadar sağayım şükür 13 ay manasız sütüm yetti ama bu aralar 400-500 ml falan çıkıyor
Busramusti Nefeshiramm canım bebeğin ne kadarlık bilmiyorum ama küçükken benimde o kadar çıkıyordu düzenli sağımla artacaktır inşallah
Elairem Nefeshiramm sağdınız süt sizin süt miktarınızı göstermez asla üzülmeyin bunu bütün hemşireler doktorlar söylüyor
Kubraa-e Nefeshiramm sağdıkça sütün artacaktır Allah’ın izniyle ama üstünün artması için çok çok önemli bişey var moralini yüksek tut kendine İnan ❤️
Busramusti Bikedibikizannesi sağdığım sütü hemen vereceksem buzdolabına koymuyordum dışarda 3 saat kalabiliyor zaten geç vereceksem buzdolabında 3 gün kalıyor zaten orada muhafaza ediyorum dışarı çıkarken de bi termal çantam ve buz aküm vardı sütlerimi ve buz aküsünü termal çantaya koyardım öyle çıkardım
Busramusti ANNEBALIIII ilk 6 ay gece gündüz demeden 3 saati geçirmemeye çalıştım 6 aydan sonra gece sağımını bıraktım 1 yaşından sonra da 5-6 saatte bir sağmaya başladım ama sık sağmaya devam etseydim azalmazdı
Busramusti 2719 eğer düzenli sağmadıysanız ve gerekli sıvı tüketiminiz olmadıysa ve de en önemlisi psikolojik olarak sütünüzün olmadığına inandırdıysanız kendinizi ve üzüldüyseniz sütünüz azalmış olabilir
Busramusti Kelebegimmmm ilk 6 ay sütüm çok iyiydi günde 1 litre sağdığım oluyordu daha sonra gece sağımını bıraktım 1 yaşından sonra da 5-6 saatte bir sağmaya başladım her sağımım yarım saat sürüyor
dertlikerkenez Busramusti sabrınıza hayran kaldım, benim asla dayanamayacağım muhteşem bir şeyi 13 ay yapmışsınız. Harikasınız valla☺️
Busramusti dertlikerkenez gerçekten çok yıpratıcı bir dönemdi ama çocuğumun emmemesinden kendimi suçladım hep ve vicdan yapıp gece gündüz sağdım şükür allahım da nasip etti bugünlere geldik
Bikedibikizannesi Busramusti çok teşekkür ederim. Buzluğa attığınız oldumu hiç onu nasıl eritiyoruz acaba?
1ben1eymen Busramusti Dışarı çıkarken dolaptan aldığımız sütü termal çantada buz aküsü ile koyduğumuz da 3 saatte mi içilmesi lazım? Ya da buzluktan çıkarılan sütü o şekilde koysak ne kadar sürede tüketilmeli acaba
Elisa- Busramusti sağlığınız süt 1 saat değil mi dışarıdaki geçerlilik süresi . Ben 1 saati geçti diye döküyorum 😖
Thutik Busramusti yarım saat nasıl dayanıyorsunuz, ben 15-20 dk sağdığımda bile uçları şişip zonkluyor. Bir yerden sonra dayanamıyor insan 🤯
Nassss Busramusti günde bir litre normal değilmi aslında ben emziriyorum genelde 3 saat emmiyo gece sağdıgımda 100 120 arası çıkıyo güne bölersek her 3 4 saatte bir sağsam 1 litre oluyo benimde ama çok sütüm var gibi gelmiyodu bana
Busramusti Kelebegimmmm 14. Aydayız büyüdükçe sapması daha da zor oldu o yüzden azaldı ama bırakmayı düşünüyorum artık yani sadece sabah akşam sağarım çıktığı kadar
Nehirr2001 Busramusti kaç saatte bir şağdın canım özellikle gece sagdinmi kalkıp zamanla arttimi azaldımı sütün ?3 saatte bir kaç CC çıkıyordu mesela tessekurler 😊
Busramusti Nehirr2001 canım ilk 6 ay 900-1000 ml arası sütüm çıkıyordu ama 2-3 saatte bir sağardım 100-120 arası çıkardı daha sonra 6. Aya kadar geceleri de kalkıp sağdım 6. Aydan sonra gece 12 de sağıp sabah 7-8 gibi ilk sağımını yapardım 250-300 arası çıkardı 1 yaşından sonra sapması daha zor olmaya başladı oğlum hiç rahat vermiyordu sağmama günde 3-4 sağıma düşürdüm şimdi günde toplam 400-500 ml çıkıyor
Sevimli33 Busramusti bebeğim 22 günlük ilk başlarda sütüm gelmeyince biberon verdik sonra sütüm geldi ama bebeğim biberona alıştı.. şimdi korkuyorum sütüm bitecek diye .. birçok soruyu cevaplamissiniz zaten Allah razı olsun ne ile sagdiniz yani hangi marka pompa ile ve elektrikli mıydı?
Busramusti Sevimli33 bende biberon mağduru oldum canım ama bebeğin çok küçük memeye döndürme şansın var ben 40 günlükken döndürmüştüm ama göğüs yaralarımdan ötürü bi türlü emziremedim ama çok şükür anne sütü aldı diyorum. Canım ben lansinoh elektrikli kullandım tekliydi benimkisi birini sağarken diğer göğsüme mochi takıyordum duymuşsundur belki ikili sağım yapmış oluyordum yani ben pompamdan çok memnundum tavsiye ederim
Yusufefem Sevimli33 aynı durumdayız 3 aylık olacak gece emmek dışında emmiyor biberona alıştığı için 😰
1ben1eymen Sevimli33 Aynı durumdayım. 29 günlük bebeğim ve ben 15. Günden sonra arada biberon verdiğim için beni tamamen bıraktı. Sağarak veriyorum ve çok yıpratıcı bir süreç. Umarım sütümüz bitmez. Siz kaç cc veriyorsunuz her öğünde.
Buket16 Busramusti bende 3 aydır sütümü sağarak veriyorum sarılık vardı küçük doğmuştu ememiyordu bende sağmaya başladım sonra biberona alıştı. Bende sütüm olduğu sürece sağıcam dedim 1 gün 1 gündür dedim hep işkence gibi görmedim hiç sağmayı şimdi bana umut oldunuz inşallah bende sizin gibi 13 ay sağabilirim🤲
Busramusti Buket16 bende işkence gibi görmedim canım piknikte arabada denizde her yerde sağdığımı biliyorum zor oluyor ama bu günlere gelince keşke demiyorsun en azından. Banada burada Burcu diye bi arkadaş Umut olmuştu meme reddi yaşadığım sıralarda sürekli foruma giriyordum orada Burcu bi paylaşım yapmış 20 aylık süt sapmanın sonuna geldik diye dedim kendi kendime o yaptıysa bende yaparım sende bırakma sakın 🌸