Busramusti 1ben1eymen 29 gün için 90-100 ml iyi 2-3 saatte bir böyle çıkıyorsa gayet iyi ama 1 saatlik sağım süresi çok uzun hem kendini hem memeyi yorarsın 15 dk birini 15 dk birini sağmalısın sütüm azalıyor diye düşünme sütüm çocuğuma yetiyor diye düşün İnan azalmaz düzenli sağımla mamajo nasıldır bilmiyorum ama ben lansinohtan çok memnunum hala da onunla sağıyorum
Yoncaz Busramusti merhabalar. 6 aydan sonra bebeğiniz günlük kaç cc süt içerdi. Kaç içmesi gerekiyor.
Busramusti 1ben1eymen canım süt soğukluğunu koruduğu sürece sıkıntı yok dışarıda 3 saat diyorlar ama süt çabuk bozulan bişey değil zaten ilerleyen zamanlarda bozuk süt kokusu görünümü nasıl olur anlıyorsun süt soğuk olduğu sürece kolay kolay bozulmaz ben 7-8 saat o çantada olan sütümü verdiğimi de biliyorum bi sıkıntı da yaşamadım
Nefes1490 Busramusti bizimki 4 aylık sol memeyi emmiyo ucu çok küçük dye hep sağı emiyo bende ikisini sağıyorum Allah ne verdiyse diye ama bnmde o kadar şey tuketmme rağmen çok az sütüm bide mama vermek istemiyorm cnki yoğun Bakmda kaldı erken doğdu ısrarla süt vermem gerekiyo solu nasl emdirmem lazm ne yapmm gerekyo
Busramusti Nefes1490 uykusunda ya da duşta vermeyi denediniz mi bide internetten şırıngayla meme ucu çıkartma videosu izleyebilirsiniz ya da pompayla sağıp ucunu çıkartın sonra bebeğinizin ağzına verin hiç olmadı göğüs ucu için emzirirken bi aparat var adı aklıma gelmedi şimdi plastik onunla emzirebilirsiniz
Nefes1490 Busramusti uykuda veriyorm ağzında tutuyo, duşta zaten veremiyorm cnki bir agliyo ki cikartana kadar patlyo aglamaktn, pompa ile çekip çay kaşığı ile veriyorm o aparattm almadm hiç 1 ay oldu zaten boyleyz napicm bilmyrm
Busramusti Nefes1490 canım bi danışmandan yardım alabilirsin ya da bide o kalkandan dene onunla tutan bebekler var ama küçük daha alır muhtemelen
Canisi21 Tatlim merhaba bebeğiniz reflüsü ne zaman geçti, benim 3,5 aylık kızımda da reflü var ve çok kusuyor
Hilal365 Busramusti canım benim bebeğim 4 günlük 2. Gün biraz tuttu ama iki soruyor göğsümü sonra bırakıyor Sabah kalktım göğüslerim şiş sağıp biberonla veriyorum ama moralim bozuluyor emmiyor diye bugün kontrolde emzirme uzmanı vardımbiraz daha farklı oldu bugün bayağı tuttu ama sarılık çıktı bugün hastaneye yattık mama yemesi gerekiyor biberonla veriyorum şimdi ise korkuyorum bugün çok iyi emdi yine unutur mu diye Busramusti
Busramusti Hilal365 canım sarılığı geçene kadar biberon ver ama biberondan sonra memeni de teklif et bebek memeyi unutmasın hatta önce emzir sonra göğsünde kalanı sağ onu da enjektörlü verebilirsin
Elairem Nefeshiramm sağdınız süt sizin süt miktarınızı göstermez asla üzülmeyin bunu bütün hemşireler doktorlar söylüyor
Nefes1490 Busramusti ins ins ya aman ne bileym ilk bebeğim piskoljm bozuldu valla emmiyo sinirlenyo 1 ayda hiç kilo almams hala 4 aylık 4 kilo doktr diyoki çok zayf kilo alması lazm ama bu ayda çok agliyo anlamiyrm ne derdi var
Busramusti Nefes1490 4 aylık 4 kilo mu doktor mama falan başlayalım bişey demedi mi biberonda mı almıyor
Sevimli33 1ben1eymen umarım bitmez benim de en büyük korkum bu . İlk 6 aya razıyım. Ama burada yazan arkadaşların da hep dediği bir şey var o da bebeğin nasibi kadar anne sütü alacağı. Ben 90-100 CC arası sağiyorum ancak benim bebeğim 3-4 saatte bir anca uyanıyor. Yani 3-4 saatte bir sağiyorum ve bebeğim sabah tam doymuyor dünden beri mama takviyesi de yaptım 😢
1ben1eymen Sevimli33 Bende 6 ay sağıp verebilsem şükredicem. Uyanması uzun sürsede siz 2 saatte bir sağın bence. Hangi makineyi kullanıyorsunuz.
Tuba44 Busramusti merhaba maşallah çok emek vermişsiniz bunca zaman siz nasıl bir yol izlediğinizi bizlerle paylaşsanız olmaz mı çünkü akıllarda bir sürü SORULAR var hangi makina sağında daha iyi kaç saatte birsağmak gerekiyor ne kadar süre tutmalıyız çok az çıkan süt düzenli sağımla ne kadar sürede artar benim bebeğim de sekiz ay olacak neredeyse sütüm 20-30 ml bazen pes etmek istiyorum bazen de onun için son damlasına kadar uğraş Mak istiyorum sizce Sütünü sağarak beren anneler neler yapmalı nasıl bir yol izlemeli
Busramusti Tuba44 yani 2-3 saatte bir düzenli sağım sütüm az diye düşünmemek çok önemli ben lansinoh elektrikli kullandım ama hastane tipi pompaların çekim gücünün daha iyi olduğu söyleniyor geceleri sık sağım yapmak sütü daha çok arttırdığı da söyleniyor çünkü süt üretiminin çoğunluğu gece oluyor
Kader51 Busramusti bnm kizim simdi 400 gunluk ve sabahlari ilk sagdigimda 90cx cikio em fazla ama aralarda sagdigimda bazen 30 bazen 60 cikio geceleri sagamiyorum cunku beklemio
Sevimli33 1ben1eymen İnşAllah azalmaz sütlerimiz çünkü psikolojiyi de çok etkiliyor bu durum. Lohusalık zaten zor . Chicco nun manuel pompası ile sağıyorum . Lansinoh elektrikli de var ama denemedim hiç onunla sağacak kadar çok sütüm olmadı diye
Ayemta Bende gogus yaralari yuzunden 4ay sagarak besledim.sora emmeye gecit yaptik simdi 12aylik cok sukur emiyor
Nefes1490 Busramusti evet yok demedi cnki yoğun bakımda kaldı 13 gün erken doğdu bide ondan mamaya baslanmyo şuan cnki mideden kan geliyodu bide cigerlrde sorun vardı o yüzden 1 ay sonra konuşalım dedi baklm 1 ay snra ne kadar kilo alck yok biberonda almyo midesni bulandryo