Mircet ben size baska birsey onerebilirm bunu bagisiklik sistemi icin verdi doktorumuz surekli hasta oldugu icin ama istahini da acar dedi benim bebegimin yeme problemi yoktu bununla beraber arşa cikti yalniz bu takviyenin kullanimi 4 yaş yaziyo bundan dolayı ikilemde kaldim bi cok doktorla gorustum kullanabilirsin dendi bi cok gaz damlasinda da yas siniri var fakat bu tarim bakanligiyla alakali bi durum dendi kullaniyoruz su an istahi baya artti bebegim 8 aylik bu arada vitagulucan adı c vitamini ve cinko iceriyor tabi yine doktorunuza sorarsiniz kullanmak istiyorsaniz