okuyananne222 Mircet 2 3 gün kullandım bebeğim için hoş hiç içmek istemedi ağzından çıkardı vs. Doktor mûcize beklemeyin demişti Iştah açıcı için
Birfincankahvee Mircet evet kullandım ishal için vermişti doktor ilaç ishalde aşırı etkili diğer türlü bilmiyorum
RuzgarMommys İstah icin degil biz 1 aydir Çinko alımı için kullanıyoruz Önemli çinkoyu başka türlü alamıyor Hatta doktor bana sende kullanabilrisin dedi saçlarım dökülüyor diye. İştahı genellikle iyi bebeğimin
Mircet RuzgarMommys doktor iştah için aslında vermedi dediğiniz gibi kızımında değerleri düşük biraz araştırma yaptım iştah açıyor falan dediler merak ettim
Mircet RuzgarMommys aynen bana da doktor kullanabilirsin demişti benim de saç dökülmem baya azaldı öbek öbek dökülüyordu 😑😩
RuzgarMommys Mircet bende burda duydum iştah açtığını sevindim ama şurubu aksam tokken ver dedi doktor bana. Devam edin bence siz de
Mircet RuzgarMommys diş yüzünden iki haftaya yakın hiç bişey koymadı ağzına ya bütün tahlilleri yaptırdık b12 de düşük çıktı onun içinde takviye kullanıyoruz.Bu bi kaç gündür düzeldi gibi acaba dedim işe yarıyor mu
Aselimmm47 RuzgarMommys bizim de çinko eksikliğimiz çıktı ama sabah aç karnına demiş eczacımız bu fark neden ki acaba
RuzgarMommys Mircet yaa İştahsızlık demir eksikliğinden de oluyormuş bende yeni öğrendim Test yaptırdığınız iyi olmuş. Diş dönemi olunca değişiyorlar hakikaten bende sevdiği seyleri veriyorum bi günü bi gününü tutmuyor.
Bisaniyebakarmisin Ben iştahsız diyince Dr verdi ,gayette iştah acti . Maşallah bı ekmeğin içini yedi ya . Bazwnde şurubu içse de çare yok . Belli olmuyor aslında . Saçları hızlı uzadı bu şurup sayesinde
RuzgarMommys Birkullanici Kesinlikle cok etkili 3 4 aydir devam ediyoruz Hic hasta olmadi oğlum ve iştahı düzeliyor
Naimenaime RuzgarMommys her gun 2.5 ml fazla degil mi ? Doktor mu soyledi cunku degerleri iyiyse kullanilmaz o kadar. Hangi marka ?